'
pormoney







تاریخ درج محصول :1401/4/21

تعداد بازدید: 189

فرش آرگل 1200 شانه

قیمت10,070,000 تومان

شانه: 1200
تراکم: 3600
جنس نخ خاب: صددرصد اکریلیک
ویژگی نخ: هیت ست
تار و پود: پنبه
تعداد رنگ: 8 رنگ
نوع بافت: HCI X2
استاندارد: ملی ایران، CE اتحادیه اروپا
ضمانت نامه: 8 سال ضمانت نامه کتبی
اندازه: 400*300سانتی متر

فرش آرگل 1200 شانه

فرش ماشینی 1200 شانه طرح آرگل، یکی از جدیدترین فرش 1200 شانه ملک شاه است. تراکم این فرش 3600 است، که جزء بالاترین تراکم های فرش ماشینی کاشان است.  این فرش 1200 شانه، 8 رنگ است. رنگ های سرمه ای و فیلی رنگ های زمینه این فرش هستند. این فرش در تمامی سایزهای استاندارد بافته می شود. چنان چه تمایل دارید که این فرش را در سایز دلخواه خود سفارش دهید، پس از مطالعه مقاله مربوطه در سایت، با کارشناسان فنی ملک شاه تماس بگیرید.

اصولاً به نوع طراحی این فرش، طرح افشان گفته می شود. فرش های افشان، ترنج میانی ندارند. امروزه فرش های افشان جزء پرفروش ترین فرش های ماشینی کاشان هستند. نقشه فرش آرگل شباهت زیادی به فرش ماشینی باغ گل دارد.

الیاف این فرش ماشینی، اکریلیک هستند. الیاف اکریلیک در مقابل حرارت مقاوم بوده و به راحتی در برابر حرارت دچار سوختگی نمی شوند. دیگر مزیت الیاف اکریلیک، بازگشت پذیری بالای آنهاست؛ به این معنی که جای پایه های میز و مبل روی آنها باقی نمی ماند. هیت ست بودن الیاف فرش، دیگر مزیتی است که موجب متفاوت و خاص شدن این فرش شده است. الیاف هیت ست شده پرزدهی ندارند. این ویژگی زحمت شما برای رفت و روب خانه را به شدت کاهش می دهد. علاوه بر این، الیاف هیت ست شده ضد حساسیت و آلرژی بوده و مناسب اقشار آسیب پذیر هستند.

فرش ماشینی 1200 شانه طرح آرگل، با یکی از بهترین دستگاه های بافندگی فرش ماشینی یعنی دستگاه HCI X2 بافته شده است. بافته ها و تولیدات این دستگاه، دستبافگونه و ریزنقش به نظر می رسند.

تنها صفحه رسمی سفارش فرش در فروشگاه فرش پارس سایت فروشگاه فرش و اکانت فروشگاه فرش در شبکه اجتماعی کاری پرمانی میباشد.

 

 

نام

متن پیام

از عدد 1 (کم) تا 10 (زیاد) به این مطلب امتیاز دهید

کد امنیتی

917708
درج نظر