'
pormoney







تاریخ درج محصول :1401/4/21

تعداد بازدید: 198

فرش سوشیا 1200 شانه

قیمت10,070,000 تومان

شانه: 1200
تراکم: 3600
جنس نخ خاب: صددرصد اکریلیک
ویژگی نخ: هیت ست
تار و پود: پنبه
تعداد رنگ: 8 رنگ
نوع بافت: HCI X2
استاندارد: ملی ایران، CE اتحادیه اروپا
ضمانت نامه: 8 سال ضمانت نامه کتبی
اندازه: 400*300سانتی متر

فرش سوشیا 1200 شانه

فرش 1200 شانه ماشینی طرح سوشیا یکی از طرح های بسیار زیبا در قالب فرش های گل برجسته می باشد که با نام هایبالک نیز شناخته می شوند. فرش های هایبالک در دو سطح ارتفاع خواب یا به عبارت دیگر ارتفاع پرز فرش بافته می شوند. که سطح گل های بافته شده در فرش از سطح زمینه فرش بالاتر است. این کار با حرارت بخشی از فرش مانند صنعت مهر سازی با جمع شدن الیاف و ایجاد برجستگی در سطح مورد نظر ایجاد می شود که زیبایی خاصی به فرش می دهد.

طرح سوشیا تلفیقی از هنر ایرانی و فرش های فرانسوی است که در آن از نوع لچک و ترنج ایرانی با طرح های فرانسوی تلفیق شده و یک طرح زیبا به نام سوشیا خلق شده است. زمینه ساده این فرش با شلوغی کنار آن یک ترکیب منظم و منسجم را ایجاد کرده که زیبایی شگفت انگیزی به فرش داده است. از زیبایی های طرح سوشیا عدم پر بودن حاشیه میانی با گل و بوته است و یک زمینه نسبتا خالی و ساده را ایجاد کرده که در هشت بخش آن از جمله گوشه های فرش و میانه اضلاع از طرح های فرانسوی بهره گرفته شده است که حاشیه فرش را از یکنواختی در می آورد. از دیگر زیبایی های این حاشیه بافت طرحهای بزرگ فرانسوی بجای گل های ریز با تراکم بالا روی فرش 1200 شانه است که این تراکم بالا سبب شده کیفیت طرح و نقش بخوبی خود را نمایان کند. لچک های این فرش نیز با بهره از گل ها و طرح های ایرانی ترکیبی شگفت انگیز سوشیا را ایجاد کرده است.

این طرح در شرکت فرش ملک شاه با الیاف 100% اکریلیک با کیفیت بالا بافته شده است. وزن تقریبی این فرش حدودا 40 کیلوگرم با بهره از 8 رنگ متفاوت در فرش تولید شده است.

تنها صفحه رسمی سفارش فرش در فروشگاه فرش پارس سایت فروشگاه فرش و اکانت فروشگاه فرش در شبکه اجتماعی کاری پرمانی میباشد.

 

نام

متن پیام

از عدد 1 (کم) تا 10 (زیاد) به این مطلب امتیاز دهید

کد امنیتی

707240
درج نظر