'
pormoney







تاریخ درج فایل :1401/8/22

تعداد بازدید: 276

دانلود قالب مهدک کودک و کودکانه ChildHaven به زبان html

قیمت65000 تومان

کد نویسی استاندارد ،
 طراحی حرفه ای و کاملا ریسپانسیو ،
 فونت فارسی جذاب،
 استفاده از بوت استرپ ،
 سازگاری با تمامی مرورگرها 
قالب مهدک کودک و کودکانه ChildHaven  که توسط مهندس محسن قانع طراحی شده است یک قالب بسیار زیبا برای مهدکودک ها ، مدارس ابتدایی و هرگونه کارهایی می باشد که در زمینه کودک فعالیت می نمایند . 

قالب مهدک کودک و کودکانه ChildHaven  به زبان html طراحی شده است که در سایت شبکه اجتماعی کاری پرمانی و سایر سایت هایی که مربوط به مترجم این قالب است به صورت قانونی قرار گرفته است . اگر شما نیاز به سایر  قالب های html داشتید می توانید از داخل سایت پرمانی قالب  مد نظر خود را پیدا نموده و دانلود نمایید . 
قالب مهدک کودک و کودکانه ChildHaven  دارای امکانات زیر می باشد
* این قالب دارای 6 صفحه اصلی می باشد که 3 صفحه آن به صورت تک صفحه ای بوده و  3 صفحه دیگر آن به صورت چندصفحه ای می باشد .
تنوع های مختلفی در زمینه هدر و فوتر از این قالب وجود دارد و برنامه نویس می تواند به راحتی با توجه به تنوع هایی که وجود دارد سایت را شخصی سازی کرده و خریداری نماید . 
قالب های html  به صورت استاتیک و ثابت می باشند و اگر شما نیاز به برنامه نویسی این قالب و یا قالب های دیگری داشتید می توانید با شماره 09050394455 تماس گرفته و سفارش شخصی سازی قالب مد نظر خود را بدهید در ضمن اگر نیاز به شخصی سازی این قالب را داشتید و نیاز به آن بود که بخش هایی از این قالب کم یا اضافه شود ما میتوانیم این کار را به شما به راحتی انجام دهیم . 
 قیمت 
قالب مهدک کودک و کودکانه ChildHaven  فقط 65000 هزارتومان می باشد که نسبت به قیمت قالب Html در سایر سایت ها بسیار مناسب و معقول می باشد
لطفا قبل از خرید در قسمت پیشنمایش سایت . قالب مربوطه را مشاهده فرمایید


نام

متن پیام

از عدد 1 (کم) تا 10 (زیاد) به این مطلب امتیاز دهید

کد امنیتی

869112
درج نظر