'
pormoney







تاریخ درج فایل :1401/8/22

تعداد بازدید: 304

دانلود قالب آموزشی ، مهدک کودک و کودکانه KETAN با پوسته html

قیمت65000 تومان

این قالب هم مانند سایر قالب های درج شده در این پروفایل، دارای کدنویسی استاندارد بوده و بسیار ریسپانسیو است. این قالب با تمام مرورگرها سازگاری دارد. قالب کتان در 27 صفحه متفاوت و 4 صفحه اصلی با امکانات متنوع طراحی شده است. قالب بالا برای مهدکودک، مدارس، آموزشگاه های آموزشی کودکان و ....بسیار مناسب است.

در صفحه اصلی این قالب، پس از منوی جذاب یک اسلایدر جالب طراحی شده است. بخش ارتباط با ما، معرفی خدمات، معرفی کلاس ها، معرفی مربیان و .... از دیگر ویژگی هایی است که برای این قالب در نظر گرفته شده است. صفحه دوم این قالب تمامی امکانات صفحه اول را با طراحی و شکل متفاوت در خود جای داده است. در صفحه سوم دو بخش جوایز و ثبت نام نیز اضافه شده است. در صفحه 4 یک بخش جالب به نام رویدادها وجود دارد که طرح و شکل قالب را بسیار جذاب کرده است.

در صورتی که نیاز به برنامه نویسی اختصاصی و شخصی سازی این قالب دارید با شماره 09050394455 تماس حاصل فرمایید و یا به همین پروفایل در شبکه اجتماعی کاری پرمانی پیام دهید. لازم به ذکر است برای دانلود قالب html در زمینه های مختلف سایر محصولات ما را در این پروفایل مشاهده کنید.

نام

متن پیام

از عدد 1 (کم) تا 10 (زیاد) به این مطلب امتیاز دهید

کد امنیتی

297115
درج نظر