'
pormoney







تاریخ درج فایل :1402/1/9

تعداد بازدید: 269

قالب html شرکتی ، خدماتی ، augu

قیمت70000 تومان

 

قالب html شرکتی ، خدماتی ، augu

مقدمه

قالب html یک فایل ساختاری است که شامل کد های html ، css و جاوا اسکریپت می شود و در ساخت و طراحی وب سایت ها به کار میرود.

خریداری قالب html میتواند برای طراحان وب سایت ها از مزایای زیر برخوردار باشد:

صرفه جویی در زمان:

با خریداری یک قالب html طراحان وب سایت می توانند زمان خود را صرف تولید کد های اولیه نکرده و به جای آن از قالب html استفاده کند

صرفه جویی در هزینه ها:

طراحان وب سایت می‌توانند با خریداری قالب html هزینه های توسعه وب سایت خود را کاهش دهند زیرا که نیاز به استخدام برنامه نویس برای تولید کد ها نیست.

امکان استفاده از قابلیت های پیشرفته:

بسیاری از قابلیت های html قابلیت های پیشرفته ای مانند ریسپانسیو بودن، پشتیبانی از برخی فریم ورک های جاوا اسکریپت و ماژول های css است که امکان استفاده از این ابزارها برای طراحان وب سایت را فراهم می کند.

بنابراین خریداری یک قالب html میتواند برای طراحان وب سایت ها که میخواهند زمان و هزینه خود را کاهش دهند و همچنین از امکانات پیشرفته طراحی استفاده کنند مفید باشد.

 

قالب html شرکتی ، خدماتی ، augu

در قسمت بالای  قالب html شرکتی ، خدماتی ، augu فهرست ناوبری وجود دارد  شامل مواردی از جمله خانه، درباره ما، مطالعات موردی، خدمات، صفحات، وبلاگ و درنهایت تماس با ما می باشد.

خانه اصلی ترین قسمت قالب html شرکتی ، خدماتی ، augu است  و ما در هر کجا از این قالب باشیم با زدن بر روی دکمه خانه  که در فهرست ناوبری است به صفحه اصلی باز می گردیم.

قسمت ابتدایی خانه با یک فونت بزرگ راجع به شرکت شما شروع می شود که نشان می دهد شرکت شما در چه مواردی فعالیت می کند.

در قسمت پایین تر قالب html شرکتی ، خدماتی ، augu  عنوان  شرکت را نوشته و یک  توصیف مفصل راجع به فعالیت های خود می نویسید و کاربر یا مشتری با زدن بر روی اطلاعات بیشتر می تواند مطالب بیشتری را ببیند در سمت چپ مطالب، گالری  پیشرفته از تصاویر شرکت شما و فعالیت های تان وجود دارد

.

 

در قسمت پایین تر قالب html شرکتی ، خدماتی ، augu در روند کار شرکت شما به صورت مرتب و زیبا طراحی شده و شامل چند قسمت می شود که این قسمت ها شامل پژوهش، روند طراحی، توسعه و تحلیل و بررسی می شود که شما برای هر کدام از این موارد می توانید توضیح کوتاهی را بنویسید

.

 

در بخش پایین تر قالب html شرکتی ، خدماتی ، augu دوباره به شما این امکان داده شده تا عنوان سایت خود را بنویسید و یک توصیف مفصل راجع به عنوان شرکت و خدمات خود بنویسید. همچنین با زدن بر روی دکمه اطلاعات بیشتر مطالب بیشتری را شاهد باشید.


 

بخش زیرین قالب html شرکتی ، خدماتی ، augu شامل موارد آماری است است که به طور دقیق نشان میدهد در سراسر جهان چند مشتری دارید، پروژه های در حال اجرا چند عدد است، پروژه های تکمیل شده و موفقیت گذشته چه عددی بوده است  و در آخر موفقیت شما را به صورت درصدی نشان میدهد.  



قابلیت آماری به مشتریان شما این امکان را می‌دهد تا با عدد و رقم به آنها ثابت کند که سایت شما ما در حال فعالیت می باشد و به آنها این اطمینان را می دهد که با شما همکاری کنند.

 

بخش بعدی قالب html شرکتی ، خدماتی ، augu شامل یک عنوان بزرگ درباره فعالیت شما و در قسمت زیرین آن یک قسمت گالری گونه شامل فعالیت ها مثل محصول دیجیتالی، بازاریابی دیجیتال نوشتن سئو و محتوا است که هر کدام شامل توضیح کوتاهی می باشند و با زدن بر روی دکمه اطلاعات بیشتر، مطالب بیشتری را راجع به آن موضوع خواهید دید.



 

بخش بعدی قالب html شرکتی ، خدماتی ، augu شامل یک گالری پیشرفته است است که میتوانید بخش های فعال شرکت را معرفی کنید و برای هرکدام توضیحی بنویسید این قسمت استفاده های دیگری هم دارد که میتوانید تیم های مختلف را معرفی کنید و همکاران موثر یا سرمایه داران را نشان دهید.


 

بخش بعدی قالب html شرکتی ، خدماتی ، augu شامل یک ویدیو کوتاه است که محتوای آن موضوعات شرکت شما می باشد. همچنین وجود یک ویدیو در وب سایت اثر مثبتی برروی سئوی سایت دارد.


 

در قسمت  بعد  با یک عنوان مناسب میتوانید مشتریان و کاربران را  از خدماتی که در سایت خود  ارائه می کنید آگاه کنید.


 

در این قسمت قالب html شرکتی ، خدماتی ، augu به شما این امکان را می‌دهند که از نظرات مشتریان و کاربران راجع به محصولات خود آگاه شوید و همچنین به مشتریان و کاربران جدید این اطمینان را بدهید که می توانند به وب سایت شما اعتماد کنند و همچنین این اطلاعات را کسب کنند که شما در کدام خدمات حرفه ای تر عمل می کنید
.



در قسمت بعدی با یک عنوان مناسب و یک گالری تصاویر زیبا تا می توانید همکاران و تیم را معرفی کنید
و با نگه داشتن موس روی هر کدام از اعضای تیم راه های ارتباطی با کارمند را میبینید.

 

بخش بعدی شامل خدمات تماس با ما میباشد که میتوانید با نوشتن نام نام ایمیل تلفن موضوع و سوال خود به صورت کامل با گروه پشتیبانی وب سایت ارتباط برقرار کنید و به سرعت جواب سوال خود را دریافت کنید.


 

قسمت بعد شامل آخرین اخبار می باشد  آخرین اخبار سایت شما ما زنده نگه میدارد و با نوشتن اخبار شرکت خود به صورت روزانه یا هفتگی اطمینان مشتریان را جذب کرده و آنها از فعال بودن شرکت شما مطمئن می شود.

 

بخش فوتر قالب html شرکتی ، خدماتی ، augu شامل سه بخش است که شامل موارد زیر است:

لینک های سریع:

 لینک های سریع که درباره ما، مطالعات موردی، حرفه، خدمات اصلی و صفحه جستجو را نشان می دهد.

پشتیبانی:

بخش پشتیبانی  شامل راهنما و سوالات متداول، پکیج های قیمت گذاری، تماس با ما  و شرایط و قوانین می باشد.

عضویت:

با عضو شدن در این قسمت می توانید از اخبار روز سایت  آگاه شوید.

 

و در آخرین بخش از فوتر شبکات اجتماعی فعال وب سایت سایت بارگذاری شده اند.

 

نام

متن پیام

از عدد 1 (کم) تا 10 (زیاد) به این مطلب امتیاز دهید

کد امنیتی

67661
درج نظر