'
pormoney







تاریخ درج فایل :1402/1/9

تعداد بازدید: 425

قالب html شرکتی خدماتی medzo

قیمت70000 تومان

 

قالب html شرکتی خدماتی medzo

در قسمت بالای قالب html شرکتی خدماتی medzo یا سربرگ ، بخش های متفاوت قرار دارد مثل ورود که برای ثبت نام و وارد شدن به پنل کاربری استفاده می شود و بخش دیگر مربوط به انتخاب کردن زبان مورد نظر خود می باشد.

شما در قسمت بالای صفحه می توانید آدرس ایمیل خود را ببینید و حتی لوکیشن خود را نیز وارد کنید.

سپس در سربرگ از قالب html شرکتی خدماتی medzo فهرست ناوبری یا navigation bar را میبینیم که شامل قسمت های خانه، پروژه ها، خدمات، صفحات، وبلاگ و در آخر تماس با ما می باشد.


در قسمت زیر به بررسی هر کدام از این قسمت ها از فهرست ناوبری می پردازدیم:

خانه

در ابتدای قالب html شرکتی خدماتی medzo در قسمت محتوا خدمات شما  با یک فونت متناسب معرفی شده و شما می توانید یک ویدیوی کوتاه راجب خدمات خود بارگذاری کنید.


پروژه

توضیحاتی که داده شد مربوط به قسمت خانه از قالب html شرکتی خدماتی medzo است  حال می خواهیم راجع به قسمت پروژه توضیح بدهید پروژه ها شامل دو بخش پروژه های ما و جزئیات پروژه می باشد.

بخش پروژه های ما:

در این قسمت از قالب html شرکتی خدماتی medzo پروژه های انجام شده به وسیله گالری تصاویر نمایش داده شده است.

بخش جزئیات پروژه ها:

در بخش از جزئیات پروژه ها، ابتدا عنوان پروژه نوشته شده و سپس یک تصویر از آن پروژه بارگذاری شده و سپس یک متن طولانی تر و دقیق تر با جزئیات بیشتر راجع به پروژه نوشته شده است.

 

صفحات

بعد از  صفحه خانه و پروژه ها راجع به صفحات صحبت می کنیم.

قالب html شرکتی خدماتی medzo شامل صفحات مهمی از جمله صفحه خطای ۴۰۴ ، صفحه حریم خصوصی، صفحه شرایط و قوانین، صفحه رضایت مشتریان، صفحه حساب کاربری من صفحه جزئیات رویداد ها صفحه سوالات متداول صفحه درباره ما و غیره می شود.

 

وبلاگ

وبلاگ سایت شما را زنده نگه میدارد و همچنین با جذاب نگه داشتن وبلاگ و نوشتن اخبار مختلف در این قسمت اعتبار خود را افزایش داده و جذب مشتری را افزایش خواهید داد.
و همچنین به مشتری اطمینان می دهید وب سایت در جریان است

 

تماس با ما

در این قسمت آدرس ایمیل آدرس شرکت و شماره تلفن شرکت نوشته شده همچنین در قسمت زیرین کاربر با قرار دادن نام خود ایمیل و شماره تلفن ، موضوع و در نهایت نوشتن درخواست یا سوال خود با شرکت ارتباط برقرار کند.
شما با جواب دادن سوالات کاربران و مشتریان اعتبار خود را افزایش داده و مشتریان قبلی و قدیمی را حفظ می کنید.

 

گالری تصاویر



در این قسمت از
قالب html شرکتی خدماتی medzo یک گالری وجود دارد که برای کارهای مختلفی میتوانیم استفاده کنیم از جمله معرفی سرویس های مختلف به اضافه تصویر  و توضیحات تکمیلی راجب سرویس ها و خدمات

 

معرفی خدمات



در این قسمت از قالب
html می توانیم به طور مفصل تر راجع به قالب html شرکتی خدماتی medzo صحبت کنید و همچنین یک تصویر کلی برای خدمات بارگذاری کنید و  به صورت موردی خدمات را تک تک و به صورت لیست بنویسید.

 

آمارهای عددی



در این قسمت می توانید تعداد افرادی که با شما همکاری می کنند،
  تعداد شعبه ها،  سال تاسیس  و  تعداد برنامه ها  یا پروژه های موفق خود را بنویسید.

 

معرفی تیم های مختلف شرکت



در این بخش از
قالب html شرکتی خدماتی medzo میتوانید تیم های مختلف شرکت خود را معرفی کرده  و فعالیتهای تیم های مختلف را بنویسید، بدین ترتیب مشتریان و کاربران آگاه می شوند که تیم ها و اعضای تیم به طور مداوم در حال کارند و اعتبار وب سایت شما افزایش مییابد .

 

نظرات کاربران



در این بخش از
قالب html شرکتی خدماتی medzo میتوانید  نظرات کاربران و نظر کاربرانی که قبلا از شما خدماتی را خریداری کرده اند را بنویسید این قابلیت به وب سایت شما اعتبار می بخشد.

 

معرفی سرمایه داران و همکاران



در این قسمت از
قالب html شرکتی خدماتی medzo شما می توانید سرمایه داران شرکت یا همکاران و دیگر اعضای داخلی در شرکت را معرفی کنید.

 

آخرین اخبار



در این قسمت از
قالب html شرکتی خدماتی medzo شما می توانید آخرین اخبار مربوط به شرکت و یا خدمات خود را بنویسید و کاربران را از وضعیت فعلی شرکت خود آگاه کنید.

 

پاورقی یا فوتر



بخش پایینی یا فوتر
قالب html شرکتی خدماتی medz شامل قسمت های مختلفی است مثل راه های ارتباطی با شبکه های اجتماعی مختلف فیس بوک لینکدین توییتر و اینستاگرام.

بخش بعدی قالب html شرکتی خدماتی medzo شامل راه های ارتباطی مثل ارتباط حضوری که شامل آدرس می شود بنویسید همچنین آدرس ایمیل و شماره تلفن خود را بارگذاری کنیم.

در قسمت بعد قالب html شرکتی خدماتی medzo لینک های مهمی از جمله خدمات دولتی شرایط و قوانین وب سایت، حریم خصوصی، دسترسی رویدادهای اخیر نوشته شده است.

بخش خبر نامه به شما این امکان را می دهد هند تا مهمترین اخبار شرکت خود را در این قسمت بنویس.

نتیجه گیری

استفاده از یک قالب html  حرفه ای و با طراحی زیبا و سئو شده به شما کمک می کند تا خدمات رسانی به مشتری را آسان کرده و یا حتی ارتباط مشتری را با خود بیشتر و ساده تر کرده و همچنین  اعتبار سایت خود را بالا برده و در کسب و کار خود موفقیت بیشتری را تجربه کنید.

 

نام

متن پیام

از عدد 1 (کم) تا 10 (زیاد) به این مطلب امتیاز دهید

کد امنیتی

275071
درج نظر