'
pormoney

قوانین و شرایط استفاده از وب‌سایت پُرمانی


قوانین و شرایط استفاده از وب‌سایت پُرمانی

 
سایت پُرمانی به عنوان یک شبکه اجتماعی کاری دارای چارچوبی از قوانین و شرایط است که کاربران برای شروع فعالیت و بهره‌مندی از امکانات سایت باید آنها را مطالعه و هنگام ثبت‌نام تأیید نمایند.

 

معرفی کلی سایت


وب‌سایت پُرمانی، به عنوان یک شبکه اجتماعی در زمینه کسب‌وکار و یک وب‌سایت واسطه‌‌ای (به عنوان مثال، بین کارفرما و انجام‌دهنده یا بین خریدار و فروشنده فایل‌های مجازی و ...) عمل کرده و نقش یک متصل‌کننده را ایفا می‌کند. پُرمانی یک پلتفرم جامع برای کسب درآمد در هر زمینه شغلی محسوب می‌شود. در این سایت انواع امکانات برای کاربران به منظور کسب درآمد فراهم شده است. وب‌سایت پُرمانی دارای 7 بخش کلی برای کسب درآمد است و تلاش کرده تا جامعه هدفِ بزرگی را به عنوان مخاطب خود قرار دهد. 
• کارهای ویژه با ضمانت پُرمانی: کارهای تخصصی و زمان‌بر که از سوی کارفرما و یا تیم پُرمانی در سایت قرار داده می‎شود و انجام‌دهندگان براساس تخصص و مهارت خود هر یک از کارها را در زمان مقرر انجام داده و کسب درآمد می‌کنند. 
• کارهای عمومی: کارهای ساده و سریع که از سوی کارفرما در سایت قرار داده می‌شود و انجام‌دهندگان بدون داشتن تخصص و مهارت خاصی قادر به انجام آنها و کسب درآمد خواهند بود.
• کارهای تخصصی: کارهای تخصصی و زمان‌بر هستند که فقط از سوی کارفرما در سایت قرار داده می‌شوند و پُرمانی هیچ‌گونه نظارت و مسئولیتی بر کیفیت، زمان و هزینه انجام این کارها ندارد. تمام ابعاد و جزئیات کار مربوطه بین کارفرما و انجام‌دهنده مورد توافق قرار می‌گیرد.
• معرفی خدمات: در این بخش هر کاربر بنا به تخصص و مهارت خود می‌تواند خدماتی که قادر به ارائه خواهد بود به سایر کاربران معرفی کرده، آنها را تبلیغ نماید و از این طریق کسب درآمد کند.
• فروشگاه مجازی: در این بخش هر کاربر می‌تواند فایل‌های مجازی خود را برای فروش به سایر کاربران معرفی کرده و از این طریق کسب درآمد کند.
• فروشگاه حقیقی: در این بخش هر کاربر می‌تواند محصولات و فروشگاه خود را به سایر کاربران معرفی کرده و از طریق تبلیغ اجناس خود، کسب درآمد کند.
• استخدام و کاریابی: در این بخش هر کاربر می‌تواند با توجه به شرایطِ آگهی‌های مربوط به استخدام و تخصص خود برای همکاری اقدام کرده و از این طریق کسب درآمد کند. 
 
 

قوانین عمومی


1) پُرمانی با هدف کارآفرینی و اشتغال‌زایی، علاوه بر پایه‌ریزی یک شبکه اجتماعی کاری، همواره تلاش کرده فضایی جامع با امکانات مختلف را برای انواع کسب‌وکارهای گوناگون فراهم کند. بنابراین در این راستا سعی می‌کند محیطی کاربرپسند، دوستانه و به دور از هیچگونه حاشیه‌ای برای کاربران محترم ایجاد نماید. لذا انتظار دارد که تمام کاربران نیز در فراهم کردن چنین محیط دوستانه و کاربرپسندانه‌ای کوشا باشند و خود را در قبال سایر کاربران مسئول بدانند. به منظور رعایت حقوق اکثریت کاربران، پُرمانی این حق را برای خود محفوظ می‌داند که با هر کاربری را که بر خلاف قوانین سایت و تعهدات خود در مقابل سایر کاربران عمل کند، برخورد قانونی کند. 
 
2) پُرمانی پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران است. لذا انجام هرگونه فعالیتی (در زمینه محصولات مجازی، محصولات حقیقی، معرفی خدمات، آگهی استخدام و کاریابی، کارهای عمومی و کارهای ویژه) که مغایر با قوانین کشور و عُرف جامعه باشد، ممنوع است. پُرمانی این حق را برای خود محفوظ می‌داند که برای بار اول، اینگونه فعالیت‌ها را حذف و به کاربر مورد نظر اخطار دهد و در صورت تکرار، حساب کاربر را مسدود کرده و در صورت لزوم با وی برخورد قانونی کند.
 
3) اکثر فعالیت کاربران اعم از ثبت کار عمومی، فروش محصولات حقیقی، معرفی خدمات، قرار دادن فایل‌های مجازی و ثبت آگهی‌های استخدام و کاریابی، پیش از انتشار در سایت به وسیله مدیریت تأیید خواهد شد. اگر فعالیت مورد نظر برخلاف قوانین و شرایط کشور و سایت پُرمانی باشد، مدیریت از تائید آن خودداری خواهد کرد و در صورت صلاحدید به کاربر مورد نظر اخطار مسدودی حساب خواهد داد.
 
4) کاربران توجه داشته باشند که هرگونه فعالیتی که در سایت انجام می‌دهند، با رعایت صداقت، اخلاق و احساس مسئولیت باشد و دقیقا همان مطلبی را نشان دهد که در عنوان یا توضیحات مطرح شده است. به عنوان مثال، کاربری که یک کار عمومی درخواست می‌دهد، همان کاری را بخواهد که در عنوان و توضیحات کار درخواست کرده است. همینطور کاربری که قصد فروش یک فایل مجازی را دارد، در عنوان و توضیحات همان مطالبی را بیان کند که فایل مورد نظر حاوی آنهاست.
 


بخش کارهای عمومی


• کارفرما:
1) کارفرما نباید کارهایی که برخلاف قوانین کشور و عُرف جامعه باشد، درخواست دهد.
2) هنگام تأیید نهایی برای انتشار کار مورد نظر در سایت، به میزان 5 درصد مبلغ کل به عنوان کارمزد سایت پُرمانی به آن اضافه می‌شود و کارفرما موظف به پرداخت آن است.
3) مبلغ کل در نظر گرفته‌شده برای یک کار، به صورت اَمانی و بلوکه‌شده در حساب پُرمانی باقی می‌ماند تا انجام‌دهندگان، کار را در زمان مقرر تحویل نمایند. پس از تأیید کارفرما، مبلغ بلوکه‌شده به حساب کاربری انجام‌دهنده منتقل خواهد شد. در صورتی که کارفرما بنا به دلایل و استدلالات منطقی (که باید مورد قبول پُرمانی قرار گیرد) کار یکی یا عده‌ای از انجام‌دهندگان را تأیید نکند، مبلغ بلوکه‌شده مربوط به آن فرد یا افراد به حساب کاربری کارفرما عودت داده خواهد شد.
4) کارفرما بایستی کاری را که توسط انجام‌دهنده تحویل داده شده، با توجه به خواسته‌های اولیه تأیید نماید. در صورتی که بین کارفرما و انجام‌دهنده در این زمینه مشکلی به وجود آید، مدیریت سایت اقدامات لازم را برای حل مشکل انجام خواهد داد و به صورت عادلانه داوری خواهد کرد. در صورتی که برای مدیریت محرز شود که کارفرما بدون دلیل منطقی، کارهای انجام‌شده را تأیید نمی‌نماید، ابتدا به کارفرما اخطار داده شده و در صورت تکرار، کارفرما دیگر نمی‌تواند در سایت درخواست کار دهد.
 
• انجام‌دهنده:
1) انجام‌دهنده موظف است کاری را که بر عهده می‌گیرد، به طور کامل انجام و در زمان مقرر تحویل کارفرما دهد. پس از تائید کارفرما، مبلغ مورد نظر به حساب انجام‌دهنده اضافه خواهد شد. 
2) هر انجام‌دهنده می‌تواند یکبار برای انجام هر کار عمومی مشخص درخواست دهد. البته اگر کارفرما صلاح بداند می‌تواند مجدد به فرد مورد نظر کار دهد. 
3) اگر انجام‌دهنده تا 5 کار (مجموع کارهای ویژه و عمومی) درخواست و نتواند آنها را در موعد مقرر تحویل دهد، به کاربر مورد نظر اخطار داده شده و در صورت صلاحدید از انجام کار منع می‌شود. 
4) اگر تعداد کارهای یک انجام‌دهنده (تا 3 کار در مجموع کارهای ویژه و عمومی) به دلایل مختلف و به دفعات زیاد تأیید نشود و برای مدیریت محرز شود که انجام‌دهنده وظیفه خود را به خوبی انجام نداده و کارفرما را از لحاظ زمان و هزینه متضرر می‌کند، ابتدا به وی اخطار داده و در صورت تکرار، از انجام کار منع می‌شود.
5) در صورتی که بین کارفرما و انجام‌دهنده در مواردی اختلاف نظر رخ دهد، مدیریت سایت پُرمانی برای حل مشکل اقدامات لازم را انجام خواهد داد.
 
 

بخش کارهای تخصصی


در این بخش پُرمانی مسئول رفتار کاربران (کارفرما و انجام‌دهندده) نیست. سایت پُرمانی هیچگونه دخالتی در توافقات، قراردادها و درخواست‌های احتمالی مربوط به کارهای تخصصی بین کارفرما و انجام‌دهنده ندارد. پُرمانی هیچ‌گونه کنترلی بر روی کارهای تخصصی ندارد و از جزئیات فنی و موارد تخصصی مربوط به این بخش از کارها آگاه نیست. پُرمانی موارد زیر را تضمین نخواهد کرد ولی در صورت لزوم، گزارش آنرا به مراجع ذیصلاح خواهد داد:
• کیفیت انجام کار
• امنیت و قانونی بودن کار تحویل داده شده توسط انجام‌دهنده
• درست و دقیق بودن کارهای انجام‌شده
• سطح دانش، پیشینه یا تخصص انجام‌دهندگان
• اطمینان از انجام کار توسط انجام‌دهنده
• و .....
 


بخش کارهای ویژه با ضمانت پُرمانی


1) در این بخش، کارفرما خود تیم پُرمانی است که کار تخصصی خود را به انجام‌دهندگان می‌سپارد و تمامی نظارت‌ها توسط کارشناسان پُرمانی انجام خواهد شد.
2) تمام قوانین مربوط به بخش انجام‌دهنده در کارهای عمومی، در این بخش نیز لازم الاجراست.
3) در این بخش، پُرمانی به عنوان ناظر بر کیفیت و زمان انجام کارها نظارت کرده و هرگونه قصور و کوتاهی را در صورت بروز به انجام‌دهندگان خاطرنشان می‌کند. در صورت تکرار اشتباهات از سوی انجام‌دهنده، پُرمانی می‌تواند به کاربر مورد نظر اخطار داده و ادامه همکاری را با وی لغو کند.

 

بخش فروشگاه مجازی


1) فایل‌های مجازی پیش از انتشار توسط مدیریت سایت تأیید خواهند شد. کاربری که فایل مجازی را جهت فروش در سایت قرار می‌دهد بایستی به نکات زیر توجه داشته باشد. در صورت محرز شدن تخطی از شرایط زیر و یا گزارش سایر کاربران، ابتدا به کاربر مورد نظر اخطار و در صورت تکرار، حساب کاربری وی مسدود خواهد شد. لازم به ذکر است که پس از فروش فایل، 10 درصد از مبلغ کل به عنوان کارمزد کسر می‌گردد.
• فروش هر گونه فایلی که محتویات آن مغایر با شرایط و قوانین کشور و سایت پُرمانی باشد و یا دارای حق کپی رایت بوده و حقوق نشر آن توسط مولف محفوظ باشد و یا دارای محتوای غیر مجاز و غیر انسانی بوده و به حریم خصوصی افراد تجاوز کند و یا مغایر با شئونات اخلاقی و ملی بوده و حاوی مطالب توهین‌آمیز به اقلیت‌های قومی و مذهبی باشد و یا به هر نحوی امنیت سرورهای سایت را به خطر اندازد و یا هرگونه فایل یا برنامه‌ای که موجب بروز اختلال در عملکرد یک کامپیوتر دیگر گردد، غیر مجاز است. در صورت مشاهده اینگونه فایل‌ها و یا گزارش کاربران، پُرمانی این حق را برای خود محفوظ می‌داند که به طور جدی با کاربر مورد نظر برخورد کرده و یا به طور قانونی اقدامات لازم را انجام دهد.
• فروش فایل کتاب، نشریه، طرح، موسیقی، فیلم، بازی، کلیپ، سریال و هرگونه اثری که دارای مالکیت معنوی بوده، بدون اجازه صاحب اثر (مالک، ناشر، نویسنده، مولف، خواننده و...) غیر مجاز است. 
• فروش فایل‌هایی که به یک نفر/یک گروه یا یک جامعه آماری آسیب روحی یا جسمی می‌زند، غیر مجاز است. به عنوان مثال: آموزش هک و نفوذ و برنامه مرتبط با انجام هر نوع هک و نفوذ یا تغییر روند عادی سیستم‌های رایانه‌ای، فایل افشاکننده اطلاعات و موارد محرمانه، فایل‌های افشاکننده اطلاعات عمومی و مخابراتی (بانک ایمیل، بانک شماره موبایل)، فایل‌های مربوط به مسائل جنسی و زناشویی، فایل و نرم‌افزار ردیابی و جاسوسی و کنترل (موبایل و نقض حریم خصوصی)، فایل‌های مربوط به اعتقادات و باورهای یک گروه از افراد و ....
• فروش فایل مربوط به هرگونه اثر غیر مجاز و بدون مجوز انتشار یا بدون اجازه صاحب اثر ممنوع است.
• فروش فایل‌های مربوط به هرگونه شرط‌بندی یا قُمار (مثل: شرط‌بندی نتایج فوتبال، پوکِر، بازی‌های کازینو، بِت و ...) غیر مجاز است.
• خرید و فروش فایل‌های قالب وردپرس یا سایر طراحی‌های وب سایت که دارای حقوق معنوی می‌باشند، بدون اجازه طراح مجاز نیست.
• فروش فایل‌هایی که ناقص یا خراب هستند و دارای پسورد می‌باشند، غیر مجاز است. 
• هرگونه فروش پایان‌نامه‌ها و پروژه‌های دانشجویی غیر مجاز است.
 
2) هر کاربری که فایلی را خریداری می‌کند، در قبال خرید خود مسئول است و بایستی در اسرع وقت، فایل مورد نظر را مشاهده و صحت و اعتبار آنرا بررسی نماید. در صورت بروز مشکل، مدیریت سایت پُرمانی بایستی به مشکل به وجود آمده رسیدگی کند. اما اگر خریدار پس از گذشت 48 ساعت از خرید فایل، اعتراض خود را به پُرمانی مطرح کند، مسئولیت مشکل به وجود آمده به عهده خریدار است و پُرمانی مسئولیتی در این خصوص ندارد.
 
3) اگر فایل یک کاربر به فروش برسد، مبلغ آن به طور اتوماتیک به حساب کاربر افزوده می‌شود. اگر کاربر درخواست تسویه مبلغ به حساب بانکی خود را دهد، فرآیند واریز به دلایل محرز شدن صحت و اعتبار درستی فایل، 48 ساعت بعد به حساب بانکی او واریز خواهد شد.
 

 

بخش فروشگاه حقیقی


1) کاربری که قصد تبلیغ و معرفی محصولات یا فروشگاه خود را دارد، بایستی به این نکته توجه کند که محصولات او دارای شرایطی مغایر با قوانین و شرایط کشور یا سایت پُرمانی نداشته باشد. در غیر اینصورت، اینگونه محصولات توسط مدیریت برای انتشار در سایت تأیید نخواهد شد.
 
2) کاربران با صداقت کامل محصولات خود را معرفی کرده و مصادیق اخلاقی را رعایت نمایند. لازم به ذکر است که پُرمانی هیچ‌گونه مسئولیت، تضمین و دخالتی در کیفیت محصول، صحت اطلاعات محصول، کامل بودن محصول و .... ندارد. خرید و فروش محصول مورد نظر کاملا به عهده و با مسئولیت کامل طرفین است و پُرمانی هیچ نقش، سود و مسئولیتی در این معامله ندارد. 
 
3) در صورت مشاهده تخطی و یا گزارش کاربران، پُرمانی این حق را برای خود محوظ می‌داند که در صورت صلاحدید به طور قانونی با کاربر مورد نظر برخورد نماید.

 

بخش معرفی خدمات


1) هر کاربری که قصد معرفی و تبلیغ خدمات، تخصص و مهارت خود را دارد، باید به این نکته توجه کند که قرار دادن خدماتی مغایر با شرایط و قوانین کشور و عُرف جامعه غیر مجاز است. اینگونه خدمات برای انتشار در سایت، توسط مدیریت تائید نخواهد شد.
 
2) کاربران بایستی با صداقت کامل، خدمات و تخصص خود را معرفی کنند و مصادیق اخلاقی را رعایت نمایند. لازم به ذکر است که پُرمانی هیچ‌گونه مسئولیت، تضمین و دخالتی در کیفیت خدمات، صحت اطلاعات خدمات، کامل بودن خدمات و .... ندارد. مسئولیت خدمات ارائه‌شده، به عهده ارائه‌دهنده و مسئولیت پذیرش کیفیت، هزینه و سایر موارد به عهده خدمات‌گیرنده است و پُرمانی هیچ نقش، سود و مسئولیتی در این موضوع ندارد.
 
3) در صورت مشاهده تخطی و یا گزارش کاربران، پُرمانی این حق را برای خود محوظ می‌داند که در صورت صلاحدید به طور قانونی با کاربر مورد نظر برخورد نماید.

 

بخش استخدام و کاریابی


1) کاربری که قصد استخدام نیرو دارد، بایستی شرایط و قوانین کشور و همچنین قوانین سایت را در آگهی خود رعایت کند. در غیر اینصورت، آگهی او توسط مدیریت تأیید نخواهد شد.
 
2) کاربران بایستی با صداقت کامل آگهی استخدام خود را معرفی و مصادیق اخلاقی و انسانی را کاملا رعایت نمایند. لازم به ذکر است که پُرمانی هیچ‌گونه مسئولیت، تضمین و دخالتی در کیفیت شغل، صحت اطلاعات شغل، کامل بودن شغل و .... ندارد. مسئولیت درخواست ارائه‌شده، به عهده کارفرما و مسئولیت پذیرش شرایط، حقوق و سایر موارد به عهده فرد جویای کار است و پُرمانی هیچ نقش، سود و مسئولیتی در این موضوع ندارد.
 
3) کاربرانی که برای آگهی‌های استخدام اقدام می‌کنند، باید توجه داشته باشند که تمام مسئولیت‌های مربوطه (در زمینه مسائل پیش از استخدام، حین استخدام، پس از استخدام و ....) بر عهده آنهاست و سایت پُرمانی هیچگونه مسئولیتی در این خصوص ندارد. 

 

نکات تکمیلی


• مجددا تأکید می‌شود که کاربر گرامی خود مسئول تمام محتواهایی است که در سایت پُرمانی قرار می‌دهد. بنابراین، اطلاعات و محتوای کاربر نباید حقوق دیگران را نقض کند و در تداخل با حقوق مالکیت معنوی با دیگران قرار گیرد. همچنین، نباید باعث عصبانیت، تهدید، آزار و اذیت دیگران شود و مغایر با شئونات اخلاقی باشد.
• کاربران نباید در محتوای مطالب خود (حتی متن درباره من) از مسائل سیاسی کشور صحبت کنند.
• پُرمانی صحت اطلاعات و محتوایی را که کاربران منتشر کرده‌اند، تأیید نمی‌کند و مسئولیتی در قبال آنها ندارد.
• پُرمانی هیچگونه دخالت، نظارت و مسئولیتی در حوزه پیام‌ها و چت‌های رد و بدل شده بین کاربران ندارد.
• سلب مسئولیت: خدمات، محصولات و سایر محتوای ارائه‌شده در پُرمانی بدون هرگونه ضمانت ارائه می‌شود.
• پیشنهاد می‌شود هر کاربر، یک حساب کاربری ایجاد کند. در صورتی که محرز شود، کاربر مورد نظر بیش از یک حساب کاربری دارد، پُرمانی سایر حساب‌های کاربر را غیرفعال در نظر گرفته و تمام درخواست‌های انجام کار، تسویه و ... را ترتیب اثر نخواهد داد مگر اینکه قبل از ایجاد حساب کاربری دیگر، دلایل موجهی به تیم پشتیبانی پُرمانی ارائه شود. 
• وقتی یک کاربر با کاربر دیگری وارد اختلاف می‌شود، پُرمانی از هرگونه ادعا، تقاضا و زیان در ارتباط با اختلاف به‌وجود آمده مبراست.

نام

 

متن پیام

از عدد 1 (کم) تا 10 (زیاد) به این مطلب امتیاز دهید

کد امنیتی

765650