'
pormoney







تاریخ درج محصول :1401/4/21

تعداد بازدید: 253

فرش کودک طرح السا و آنا کد 1082

قیمت2,478,000 تومان

شانه: 500
تراکم: 1000
جنس نخ خاب: پلی پروپیلن
ویژگی نخ: هیت ست
تار و پود: پلی استر
استاندارد: ملی ایران، CE اتحادیه اروپا
ضمانت نامه: 3 سال ضمانت نامه کتبی

اندازه: 290*200سانتی متر

فرش کودک طرح السا و آنا کد 1082

کارتون ها اثر فوق العاده زیادی روی کودکان دارند. دخترها با دیدن شخصیت های کارتونی مورد علاقه شان سعی می کنند که تمام زندگی و پوشش خود را شبیه به آنها کنند. یکی از انیمیشن های پرطرفدار انیمیشن السا و آنا هست. شخصیت های این کارتون برای دخترها بسیار جذاب هستند و بسیاری از آنها سعی می کنند که پوشش خود را شبیه به آنها کنند. چنان چه فرزند شما به این کارتون علاقه زیادی دارد چه خوب که فرش اتاق وی هم منقش به شخصیت های کارتونی السا باشد.

همانطور که مشخص است این فرش برای اتاق خواب کودک دختر مناسب است. رنگ های بارز این فرش بنفش، پوسته پیازی، آبی و قهوه ای است. البته فرش 8 رنگ است یعنی در تمامی فرش 8 رنگ متمایز وجود دارد اما رنگ های یاد شده بیشتر در چشم هستند.

این فرش کودک دخترانه طرح السا و آنا مزاحمتی برای تنفس فرزند شما ایجاد نمی کند. دلیل این امر آن است که نخ های این فرش طی فرآیند هیت ست شدن، پرزدهی خود را از دست داده اند و از این رو مزاحمتی برای کودک شما ایجاد نمی کنند. ویژگی دیگر فرش السا آن است که از آسیب دیدن جسمی فرزند شما جلوگیری می کند. شاید برای شما کمی عجیب باشد اما باید بدانید که فرش کودک السا و آنا به دلیل بلندبودن نخ هایش آنقدر نرم و لطیف است که موقع زمین خوردن فرزند شما، از آسبیب های جسمی آنها جلوگیری می کند.

تنها صفحه رسمی سفارش فرش در فروشگاه فرش پارس سایت فروشگاه فرش و اکانت فروشگاه فرش در شبکه اجتماعی کاری پرمانی میباشد.


 

نام

متن پیام

از عدد 1 (کم) تا 10 (زیاد) به این مطلب امتیاز دهید

کد امنیتی

327463
درج نظر