'
pormoney







تاریخ درج محصول :1401/4/21

تعداد بازدید: 263

فرش کودک طرح 1131

قیمت2,478,000 تومان

شانه: 500
تراکم: 1000
جنس نخ خاب: پلی پروپیلن
ویژگی نخ: هیت ست
تار و پود: پلی استر
تعداد رنگ: 8 رنگ
استاندارد: ملی ایران، CE اتحادیه اروپا
ضمانت نامه: 3 سال ضمانت نامه کتبی

اندازه: 290*200سانتی متر

فرش کودک طرح 1131

کارتون ها نقش بسزایی در فرهنگ سازی و سبک زندگی کودکان شما دارند. یکی از انیمیشن های معروف، انیمیشن دخترانه پرنسس سوفیا هست. همه دخترها دوست دارند که خود را پرنسس بنامند و یا با موجودیت پرنسسی در ارتباط باشند. آنها دوست دارند که لباس هایشان، کمدها و حتی فرش شان هم منقش به پرنسس سوفیا باشد.

این فرش یک فرش اتاق کودک طرح پرنسس سوفیا هست. به خاطر شخصیت دخترانه این طرح، این فرش اتاق کودک تنها مختص فرزندان دختر است. چنان چه فرزند دختری دارید که به این شخصیت علاقه دارد می توانید فرش اتاق وی را هم در همین طرح خریداری کنید.

فرش اتاق کودک پرنسس سوفیا 500 شانه است و تراکم آن 1000 می باشد. الیاف آن از جنس پلی پروپیلن هیت ست شده هستند و هیچ گونه پرزدهی ندارند. با این حساب برای کودکان شما مشکلات تنفسی درست نمی کنند. هر چند که این فرش زیبا 8 رنگ است اما رنگ هایی که زیاد دیده می شود، بنفش و آبی است. چنان چه در محیط خود رنگ های بنفش و آبی و یا زرد دارید این فرش مدرن به خوبی با آنها ست می شود.

فرش کودک پرنسس سوفیا باعث می شود که فرزندان شما هنگام زمین خوردن آسیب نبینند. علت این امر آن است که نخ های این فرش بلند هستند. بلند بودن نخ های فرش موجب می شود که فرش نرم تر و لطیف تر باشد و از بدن کودک شما موقع زمین خوردن مراقبت کند.
 

تنها صفحه رسمی سفارش فرش در فروشگاه فرش پارس سایت فروشگاه فرش و اکانت فروشگاه فرش در شبکه اجتماعی کاری پرمانی میباشد.

 

 

نام

متن پیام

از عدد 1 (کم) تا 10 (زیاد) به این مطلب امتیاز دهید

کد امنیتی

975786
درج نظر