'
pormoney







تاریخ درج محصول :1401/4/21

تعداد بازدید: 240

فرش فانتزی کد 5002

قیمت2,478,000 تومان

شانه: 500
تراکم: 1000
جنس نخ خاب: پلی پروپیلن
ویژگی نخ: هیت ست
تار و پود: پلی استر
استاندارد: ملی ایران، CE اتحادیه اروپا
ضمانت نامه: 3 سال ضمانت نامه کتبی

اندازه: 290*200سانتی متر

فرش فانتزی کد 5002

تاریخ و ویژگی های فرش مدرن

امروزه با به روز شدن دکوراسیون داخلی، طرح و نقش های قالی ماشینی نیز مدرن شده است. در این میان بین فروش فرش مدرن ارزان و فرش های سنتی ایرانی رقابت شدیدی در جریان است. شرکت­های تولیید کنند قالی ماشینی سعی شان بر این است که هر دو نوع فرش ماشینی طرح سنتی و مدرن را تولید نماید.

جهت شناخت بهتر و بیشتر فرش مدرن لازم است معنای مدرنیسم و فرش مدرن از دیدگاه اروپائیان را نیز بدانیم. از آنجا که قدمت بافت و طراحی فرش در خارج از ایران با پیشینیه این هنر در میان ایرانیان قابل مقایسه نیست. آنچه به موازات طراحی فرش یا دکوراتیو در هنر اروپائیان معرفی می گردد هنرنقاشی است که با جریان مدرنیسم بسیار متحول گشت و بر تمام مسائل زندگی از جمله فرش و کاغذ دیواری و پارچه رو مبلی و دیگر تزئینات منازل آنها  تاثیر نهاد.

نکته بسیار جالب اینجاست که با ادامه این جریان فرش ایران بر نقاشی اروپا بسیار تاثیر گذارد اما خلاف آن عمل نمود و از دنیای انتزاعی که با گذر از رئالیسم به آن رسیده بود به دنیای رئال چهره بافی روی آورد و آن را حد اعلای هنر فرش پنداشت و پس از مدتی بر هنر نقاشی اروپا تاثیر فراوانی گذاشت اما در تعریف از فرش مدرن بازماند. این خود یکی از دلایل تقلید از بیگانگان در تعریف فرش مدرن گردید. فرش مدرن نیز با دنیایی از تنوع و نقش و نگار در طی اعصار گوناگون جوهره خویش را حفظ نموده و بدین جا رسیده است. و پیمودن را با همان پویایی گذشته بسیار مهم است.

تنها صفحه رسمی سفارش فرش در فروشگاه فرش پارس سایت فروشگاه فرش و اکانت فروشگاه فرش در شبکه اجتماعی کاری پرمانی میباشد.

 

 

نام

متن پیام

از عدد 1 (کم) تا 10 (زیاد) به این مطلب امتیاز دهید

کد امنیتی

823541
درج نظر