'
pormoney

5 کتاب برتر پایتون در سال 2023

5 کتاب برتر پایتون در سال 2023

 

پایتون یک زبان برنامه نویسی تفسیری همه منظوره هستش  که برای توسعه وب، توسعه نرم افزار، ریاضیات و برنامه نویسی استفاده میشه. پایتون یکی از زبان های برنامه نویسی پرطرفدار در سال 2023هستش که فرصت های شغلی خیلی زیادی ایجاد کرده. طبق گزارش Indeed، متوسط ​​حقوق سالانه یک برنامه نویس پایتون در ایالات متحده 116658 دلار است. مسلمه که یادگیری پایتون می تونه به کسب وکار شما رونق زیادی بده. یکی از خصوصیات مهم پایتون این هستش که زبان خیلی آسون و قابل درکی داره به نظر خودم که در زبان های برنامه نویسی های دیگه مثل خانواده سی و ... تخصص کافی دارم پایتون یکی از راحت ترین زبان های برنامه نویسی برای آموزش هستش  و کاربران به راحتی میتونن پایتون رو آموزش ببینند به همین خاطر کتاب ها منابع عالی برای یادگیری هستند. در این مقاله که اولین مقاله من در سایت پُرمانی هستش به بررسی 5 کتاب مهم پایتون می پردازم .البته این کتابها انگلیسی هستند ولی در کل کتاب هایی که در زمینه برنامه نویسی هستند رو اگر انگلیشو بخونید خیلی بهتره چون شاید داخل ترجمه به زبان فارسی مفهوم اصلیشو از دست بده .

درجه بندی کتاب ها بر اساس امتیاز

1-   .

Python Crash Course: A Hands-On, Project-Based Introduction to Programming by Eric Matthes

 

مناسب برای برنامه نویسان سطح مبتدی

لینک دانلود کتاب به زودی

این کتاب یک کتاب عالی برای شروع یادگیری برنامه نویسی پایتون هستن در این کتاب مقدامت کاملی از زبان برنامه نویسی پایتون گفته شده که به شما کمک می کند در کمترین زمان ممکن بابت هر مشکلی که ایجاد شد راه حل مناسبی را بدست آورید. علاوه بر این شما به کمک این کتاب می توانید با کتابخانه های مختلف پایتون آشنا شوید و حتی آموزش ببینید چگونه بازی 2 بعدی پایتون و برنامه های تحت وب ایجاد کنید .

2-     

Automate the Boring Stuff With Python: Practical Programming for Total Beginners by Al Sweigart

امتیاز : 4.2

لینک دانلود به زودی

مناسب برای برنامه نویسان سطح مبتدی و متوسط

این کتاب یکی از بهترین کتاب هایی هستش که در زمینه پایتون ایجاد شده ، این کتاب به شما کمک میکنه که به اصول پایتون مسلط بشید و تمامی کتابخانه های پایتون را که برای کارهایی مانند جمع کردن اطلاعات از وب سایت ها ، دانلود ، ارسال ایمیل و خدمات متنی هستش رو بهتون آموزش میده

 

 

3. Fluent Python: Clear, Concise, and Effective Programming by Luciano Ramalho

امتیاز : 4.62

مناسب برای برنامه نویسان سطح پیشرفته

لینک دانلود به زودی

این کتاب یک کتاب مرجع برای کسانی هستش که پایتون 2 رو کاملا تسلط دارند و میخوان پایتون 3 رو یادبگیرند.

این کتاب بهترین ویژگی های پایتون رو به شما به طور کامل یاد میده و به شما آموزش میده که چطور به صورت دقیق با پایتون برنمه نویسی کنید

توی این کتاب نویسنده به عمق عملکرد زبان پایتون می پردازه و مفاهیم مختلف پایتون رو با جزییات کامل آموزش میده ، بعداز پایان این کتاب شما آموزش کامل ساختارهای داده ای ، اصلاحات شی گرا ، جریان های کنترل و فرابرنامه نویسی رو تسلط خواهید داشت .

در کل اگر میخواهید اگر میخواهید در زبان برنامه نویسی پایتون تسلط داشته باشید این یکی از بهترین کتاب های پایتون برای خوندن هستش.

4. Introduction to Machine Learning With Python: A Guide for Data Scientists by Andreas C. Müller, Sarah Guido

امتیاز : 4.35

مناسب برای برنامه نویسانی که در یادگیری ماشین تسلط دارند.

لینک دانلود به زودی

یادگیری ماشین به بخشی جدایی ناپذیر از بسیاری از برنامه های کاربردی تجاری و پروژه های تحقیقاتی تبدیل شده است و تعداد این برنامه ها تنها در طول سال ها افزایش یافته است. مقدمه ای بر یادگیری ماشین با پایتون به شما یاد می دهد که چگونه راه حل های یادگیری ماشینی خود را با استفاده از پایتون و کتابخانه Scikit-learn بسازید. این کتاب با مفاهیم اساسی و کاربردهای یادگیری ماشین شروع می شود و به مفاهیم پیشرفته ای مانند ارزیابی و بهبود مدل، پردازش داده ها و خطوط لوله می پردازد. این یکی از بهترین کتاب های پایتون برای کسانی است که می خواهند با این زبان برنامه نویسی ایجاد برنامه های یادگیری ماشینی را یاد بگیرند.

 

 


5. Python Cookbook by David Beazley, Brian K. Jones

امتیاز :4.16

مناسب برای برنامه نویسان پیشرفته

لینک دانلود به زودی

کتاب آشپزی پایتون نوشته دیوید بیزلی و برایان کی جونز برای برنامه نویسان پیشرفته ای است که علاقه مند به یادگیری ابزارهای مدرن مورد استفاده برای توسعه پایتون هستند. در این کتاب، نویسندگان دستور العمل هایی را برای موضوعاتی مانند ساختارهای داده و الگوریتم ها، کلاس ها و اشیاء، رمزگذاری و پردازش داده ها، همزمانی و فرابرنامه نویسی بررسی می کنند. هر موضوع دستور پخت شامل نمونه کدهای نمونه است که می توانید در پروژه های خود استفاده کنید، همراه با بحث در مورد کارکرد کد. اگر به دنبال نوشتن برنامه در پایتون 3 هستید یا می خواهید کدهای قدیمی پایتون 2 را به روز کنید، باید این کتاب را انتخاب کنید.

اگه هرگونه سوالی در زمینه پایتون داشتید میتونید به پروفایل من پیام ارسال کنید.

نام

متن پیام

از عدد 1 (کم) تا 10 (زیاد) به این مطلب امتیاز دهید

کد امنیتی

63977