'
pormoney

نحوه ثبت نظر در گوگل مپ

نحوه ثبت نظر در گوگل مپ

 

برای ثبت نظر در گوگل مپ، می‌توانید به روش‌های زیر عمل کنید:

 

1. باز کردن گوگل مپ: ابتدا برنامه گوگل مپ را در دستگاه همراه خود باز کنید یا به آدرس maps.google.com در مرورگر وب مراجعه کنید.

 

2. جستجوی مکان: با استفاده از نوار جستجو در بالای صفحه، نام مکانی که می‌خواهید نظر خود را درباره آن ثبت کنید را جستجو کنید. می‌توانید نام کسب و کار، مکان تفریحی، رستوران و غیره را وارد کنید.

 

3. انتخاب مکان: پس از جستجو، نتایج مرتبط با مکان مورد نظر نمایش داده می‌شوند. بر روی مکان مورد نظر خود که می‌خواهید نظر ثبت کنید، کلیک کنید.

 

4. نمایش جزئیات مکان: در صفحه مخصوص هر مکان، شما اطلاعات جزئی درباره آن را مشاهده خواهید کرد، از جمله نشانی، امتیازات، نظرات کاربران قبلی و عکس‌ها. برخی مکان‌ها ممکن است امکان ثبت نظر را فعال نکرده باشند.

 

5. ثبت نظر: در قسمت پایین صفحه، گزینه "نوشتن نظر" یا "ثبت نظر" را مشاهده خواهید کرد. بر روی این گزینه کلیک کنید.

 

6. نوشتن نظر: در صفحه ثبت نظر، می‌توانید نظر خود را در مورد مکان وارد کنید. همچنین، می‌توانید امتیازی را برای مکان مورد نظر خود انتخاب کنید. هنگام نوشتن نظر، سعی کنید از تجربه شخصی و مفید برای دیگران استفاده کنید.

 

7. انتشار نظر: پس از اتمام نوشتن نظر، بر روی گزینه

 

 "انتشار" یا "ثبت" کلیک کنید. نظر شما پس از تأیید گوگل، بر روی صفحه مکان قابل مشاهده برای دیگران خواهد بود.

 

توجه داشته باشید که برخی مکان‌ها ممکن است نیاز به حساب کاربری گوگل داشته باشند تا بتوانید نظر خود را ثبت کنید. همچنین، برخی از نقاط جهانی که در محدوده‌ی مناطقی با محدودیت دسترسی به اینترنت هستند، قابلیت ثبت نظر در گوگل مپ را ندارند.

نام

متن پیام

از عدد 1 (کم) تا 10 (زیاد) به این مطلب امتیاز دهید

کد امنیتی

120587